VEEL GESTELDE VRAGEN

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact  met ons op. Dit kan via ons contactformulier.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN?

Als u uw bestelling nog niet heeft afgerond, kunt u het aantal van een artikel wijzigen door in het kiesveld een ander aantal te kiezen en te klikken op “Wijzigen”. U kunt een nieuw artikel toevoegen door verder te winkelen en u kunt een artikel uit uw winkelmandje verwijderen door op het woord “Verwijderen” te klikken achter het betreffende artikel. Als uw bestelling al is afgerond en u wilt iets wijzigen, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via het contactformulier op onze website.

WAAROM HEB IK NA HET PLAATSEN VAN MIJN ORDER GEEN ORDERBEVESTIGING?

Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u van veronicainsideshop.nl altijd een orderbevestigings-e-mail. Het is echter mogelijk dat deze email door uw mailserver als spam aangemerkt is, dat uw inbox te vol is of dat er bij ons wellicht een verouderd e-mailadres van u bekend is. Voor een goede verwerking van uw bestelling is het belangrijk dat u na het betalen met iDEAL op “Voltooien” klikt.

Wilt u alsnog uw orderbevestiging ontvangen? Neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice. Dat kan via het contactformulier op onze website.

HOE WORDT MIJN BESTELLING BEZORGD?

Voor het bezorgen van uw bestelling maakt veronicainsideshop.nl gebruik van DHL. Indien u niet aanwezig bent, bieden zij het pakket op een ander moment nogmaals aan. Bent u bij meerdere pogingen tot bezorging niet aanwezig, dan wordt het pakket retour gezonden naar veronicainsideshop.nl. Het is bij DHL ook mogelijk dat het pakket bij de buren wordt afgeleverd. Ook kunt u er voor kiezen om het pakket te laten leveren bij een afhaalpunt bij u in de buurt.

HOE GAAT BETALEN MET iDEAL?

Met iDEAL betaalt u veilig online via uw eigen bank. Dat betekent dat u het aankoopbedrag direct bij het plaatsen van de bestelling betaalt.

Zo werkt het: betalen met iDEAL

1. Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kunt u gebruik maken van iDEAL.

2. U selecteert uw bestelling en deze wordt zichtbaar in het winkelmandje. U kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL.

3. U wordt doorgeleid naar uw eigen internetbankieromgeving, waar uw betaling klaarstaat. U vult de ontbrekende gegevens in en geeft opdracht tot betaling.

4. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. veronicainsideshop.nl krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald.

LET OP: Vergeet niet na het betalen terug te gaan naar onze site om de bestelling af te ronden. Dit is belangrijk voor een goede verwerking van uw bestelling.


WANNEER ONTVANG IK MIJN BESTELLING?

Alle bestellingen worden binnen 3 – 5 werkdagen verstuurd via DHL.

HOE KAN IK EEN KLACHT MELDEN?

U kunt uw klacht indienen via het contactformulier op de website. Vermeld alstublieft uw ordernummer en geef een volledige omschrijving van de klacht zodat we deze zo spoedig mogelijk in behandeling kunnen nemen.

IK HEB EEN ANDER ARTIKEL ONTVANGEN DAN DAT IK HEB BESTELD, WAT MOET IK DOEN?

Na iedere bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat u precies besteld heeft. Komt de orderbevestiging niet overeen met de artikelen die u ontvangen heeft, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen uitzoeken wat er gebeurd is. Wij zijn per mail te bereiken via het contactformulier op de website.

IK HEB MIJN BESTELLING NIET COMPLEET ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?

Na iedere bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat u precies besteld heeft. Komt de orderbevestiging niet overeen met de artikelen die u ontvangen heeft, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen uitzoeken wat er gebeurd is. Wij zijn per mail te bereiken via het contactformulier op de website.

MIJN ARTIKEL IS DEFECT, WAT MOET IK DOEN?

In het geval dat uw artikel defect is, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice.  Wij zijn per mail te bereiken via het contactformulier op de website.

CONTACT

Onze klantenservice is op maandag, dinsdag en woensdag bereikbaar van 09:00 – 16:30 en op donderdag en vrijdag van 09:00 tot 12:00. Wij zijn te bereiken via het contactformulier op de website.